Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Γραφή - Αλεξανδρεύς


Γραφή

Μαστορικά με μαθαίνεις γραφή
Το άλφα πολύ με δυσκολεύει
-ήταν ανάγκη δυο φορές να πρέπει να το γράψω;
Και στην αρχή της λέξης μάλιστα;-
Και οι καμπύλες του ήτα επίσης
Το γάμα γόρδιος δεσμός
Μόνο το πι με ξεκουράζει στις μικρές απλές ευθείες

Μαστορικά με μαθαίνεις γραφή
Στα δικά Σου τα χέρια κυλάει η λέξη,
σχεδόν ανάρμοστα εύκολα μπρος στη δικιά μου δυσκολία
Η δικιά Σου γραφή –τέλεια γραμμένη-
αποκαλύπτει της ανικανότητάς μου το εύρος
μα και την πάλη…


Αλεξανδρεύς

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πίσω από τις λέξεις γράφεις Αλήθειες.
Συγκλονιστικό.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις την δυνατότητα να προσφέρεις πολλαπλά μηνύματα. Σε τρεις αναγνώσεις με προσοχή, από την σκέψη μου πέρασαν δύο διαφορετικές εκδοχές. Πάντα ήθελα να δω, όχι τι σερβιρίζει στο δικό μου μυαλό ο δημιουργός, αλλά τί αυτός θέλει να πει. Γνωρίζω ότι θα μένω με την απορία.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό. ΜΙκρό αλλά πολύ μεστό.
Συγχαρητήρια.
Συνέχισε. Ο δρόμος τώρα αρχίζει.
Αγάπα και κάνε ό,τι θές.
Εύχου και για μας το ίδιο.

Ανώνυμος είπε...

Το ξεκινάς απλά
και μετά το μεταποιείς
και μας ανεβάζεις πνευματικά.
Ας είναι δοξασμένος ο Κύριος που μας αποκαλύπτει τόσα με την δική Του Γραφή.
Ευχαριστώ για όσα με μαστοριά με δίδαξες με τις σκέψεις σου Αλεξανδρέα.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετική και αυτή η ποιητική σου προσφορά. Όπως πάντα οι λέξεις δεμένες μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα εκπληκτικό. Στην αρχή αλλού με πήγες, στο τέλος με έφτασες σε τρίτο ουρανό. Ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Σε διαβάζω, μου αρέσει όπως γράφεις. Δεν έχω χάρισμα να κάνω κριτική για την λογοτεχνική αξία. Απλά με ευχαριστεί να διαβάζω ποιήματα. Τα δικά σου πάντα μου τέρπουν την ψυχή.

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω να είναι πάντα έτσι τα πράγματα. Μερικές φορές δεν κυλάει η γραφή μπροστά στις δυσκολίες μου. Μερικές φορές μπορεί να είναι λάθος μου αλλά νιώθω την απουσία του Δασκάλου από την μαθητική μου ζωή και προχωρώ μόνος να μάθω. Τόσο εύρος έχει η δικιά μου ανικανότητα;

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο φίλε...πολύ καλό...
Διακρίνεται ποιητική και πνευματική ωριμότητα. Διατήρησέ τες και τις δυο.Η δεύτερη είναι πολύτιμος οδηγός στη ζωή όλων μας.

e.a.p

Ανώνυμος είπε...

e.a.p????????????
Όπως Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο;;;

Ανώνυμος είπε...

Αλεξανδρέα, γι' άλλη μια φορά μας προσφέρεις κείμενα δυνατά.
Οι τρεις τελευταίοι στίχοι είναι πολύ δυνατοί.

Χ.Στ.

Ανώνυμος είπε...

Είναι καταπληκτικό και αυτό.
Διατυπώνω μια απορία: Γιατί τα παρουσιάζεις κατά αποκλειστικότητα εδώ και δεν τα στέλνεις και στα εκκλησιαστικά περιοδικά και εφημερίδες ώστε να τα δουν και άλλοι;

Ανώνυμος είπε...

Εμπνευσμένο!
Μακάρι να μπορούσαμε να κατανοήσουμε το μεγαλείο της αγάπης του Θεού...

Ανώνυμος είπε...

Τα παρουσιάζει εδώ γιατί είναι ο ποιητής ΣΕΜΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΑΗΔΙΑΣ, θα έλεγα, ω αδελφοί!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΔΕΡΦΕ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ...
Σ.

ΝΗΣΙΩΤΗΣ είπε...

Η Α(α)γάπη ουδέποτε εκπίπτει...
Εξαιρετικής εμπνεύσεως το πόνημα σου Αλεξανδρέα, φίλε μου αγαπητέ!

Προτείνω κ.υπεύθυνε των εκδόσεων ΤΑΩΣ να προβείς σε μια έκδοση πεζών και ποιητικών δημιουργιών του Αλεξανδρέα.

Ανώνυμος είπε...

Σπουδαία η Γραφή και η γραφή σου γενικότερα

Ανώνυμος είπε...

Άριστη απόδοση των σκέψεων. Καταπληκτικό.