Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

John Wu [Mastermind] - Ανθρωπίνη Προστασία feat. JAMSTER [Σεραφείμ]


Ραπ/Στίχοι: ΓΙΑΝΝΟΣ ΓΟΥ, ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Μουσική Παραγωγή: ΓΙΑΝΝΟΣ ΓΟΥ

Το τραγούδι είναι διασκευή και περιέχει δείγματα από τον Ύμνο "Μη Καταπιστεύσης με" (Από τον μικρό παρακλητικό κανόνα στην Παναγία) Από το CD "Τα Μπλουζ Της Ψυχής Μου: Βυζαντινά Ακούσματα στον 21ο Αιώνα" (LYRA, 2008) 

Με την ευγενική παραχώρηση άδειας χρήσεως του ΒΑΣΙΛΗ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

ARTwork: Παναγιώτης (3rdEye Revolution) | http://3rdeyerevolution.com/


Υπεύθυνος Παραγωγής: JOHN WU [Mastermind] | 2012

6 σχόλια:

JAMSTER [Σεραφείμ] είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είναι μια ομολογία και ταυτόχρονα μοντέρνα θα το έλεγα δοξολογία!!!! Σε άλλους ρυθμούς.

Ανώνυμος είπε...

Αν και η μουσική αυτή δεν μου μιλάει μέσα μου. Μου άρεσε το ότι οι στίχοι μιλάνε για την Παναγία με ξεκίνημα μοναστηριακό και ύμνο εκκλησιαστικό. Είναι τελικά καλό ως σύνολο με μηνύματα.

Αληθεύοντες εν αγάπη είπε...

Ακούγοντας τον υμνολογικό αυτό ρυθμό στο νου μου ήλθαν τα λόγια του ψαλμωδού : αἰνεῖτε τὸν Κύριον ἐκ τῆς γῆς, δράκοντες καὶ πᾶσαι ἄβυσσοι•
πῦρ, χάλαζα, χιών, κρύσταλλος, πνεῦμα καταιγίδος, τὰ ποιοῦντα τὸν λόγον αὐτοῦ•
τὰ ὄρη καὶ πάντες οἱ βουνοί, ξύλα καρποφόρα καὶ πᾶσαι κέδροι•
……….αἰνεσάτωσαν τὸ ὄνομα Κυρίου, ὅτι ὑψώθη τὸ ὄνομα αὐτοῦ μόνου• ἡ ἐξομολόγησις αὐτοῦ ἐπὶ γῆς καὶ οὐρανοῦ.
καὶ ὑψώσει κέρας λαοῦ αὐτοῦ• ὕμνος πᾶσι τοῖς ὁσίοις αὐτοῦ, τοῖς υἱοῖς Ἰσραήλ, λαῷ ἐγγίζοντι αὐτῷ.»
Δοξασμένο το όνομά Του που η νεολαία με τον δικό της αυθεντικό τρόπο υμνεί τον Κύριο και την Παναγία Μητέρα Του.

Ανώνυμος είπε...

Καλό άκουσμα.