Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

"Τίτλοι τέλους" για το βιβλιοπωλείο "ΖΩΗΣ" Πατρών

Αγαπητή μου Σαλογραία
κ. Ευανθία Παναγοπούλου- Κουτσούκου
Σε ευχαριστώ για την αγάπη σου, για τα ειλικρινή σου αισθήματα προς εμέ, και για τον καλό σου λόγο. 
Απουσίαζα όλο αυτό το διάστημα σε Κύπρο, Τσεχία και Ιταλία. Με το που επέστρεψα, πληροφορήθηκα ότι  «οι τίτλοι τέλους» έπεσαν και για το βιβλιοπωλείο της «Ζωής Πατρών» στο τέλος Ιουνίου. Πόνεσα, γιατί σε αυτό το χώρο, σε αυτή την γειτονιά, πέρασα 26 δημιουργικά χρόνια της ζωής μου.
Όλα έχουν μια αρχή και ένα τέλος.
Με συγκίνησαν τα όσα απάντησες στις ευχές μου για τα 5 χρόνια λειτουργίας του "blog Σαλογραία."

Τα αναδημοσιεύω …… 


Aναστάσιε, ναυτάκι ζουμπουρλούδικο, καλημέρα!

Ευχαριστώ για την ευγενική σου κουβέντα.
Μου αρέσει που με βλέπεις
πάντα για ...περιστεράκι
- τη γριά καρακάξα!
 
 
Το έχω ξαναπεί εδώ μέσα,
και ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ, σε αυτό το μπλογκάκι
ότι
γράφω ΚΥΡΙΩΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ επιστολές προς τα ΠΑΙΔΙΑ μου,
και κατ' εξαίρεση και προς κάποιους άλλους, όποιους φέρνουν στο προσκήνιο του σαλεμένου νοός μου, αι περιστάσεις.
 
 
(Μακάρι να είναι προς ωφέλειαν ψυχής και όχι προς βλάβην- ο Κύριος ΜΟΝΟΝ, ΜΠΟΡΕΙ να γνωρίζει)
 
Είδα και το βιβλιοπωλείον της "ΖΩΗ",ς στην ΠΑΤΡΑ, που είναι η γειτονιά μου,
ΕΚΛΕΙΣΕ -το ντουβαράκι μου.
 
-Γιατί έτσι;
 
Αφότου έφυγες εσύ, πήρε... σύνταξη και το αγιωτικόν κατάστημα;
;-)

Εδώ που τα λέμε ΟΥΔΕΙΣ πούλαγε βιβλία
με τον ΆΠΙΑΣΤΟ, επικοινωνιακά, ΔΙΚΟ ΣΟΥ τρόπο.

ΠΡΩΤΑ, εσύ Ανατάσιε, ΔΙΕΠΡΕΠΕΣ ως πωλητής
(σου το αναγνωρίζω με τα χίλια, και ΑΣ εμαλλιοτραβιούμεθα δι άλλα, ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ζητήματα ΑΙΡΕΣΗΣ, δεν προσδιορίζω αυτή τη στιγμή, γνωρίζουν καλώς οι παροικούντες...)

ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ξαναλέω
και ΜΕΤΑ ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
από την τυφλεόραση!
;-)

Είχαν οι Ζωϊκοί της Πάτρας, έναν ΑΡΙΣΤΟ συνεργάτην και τον άφησαν ΒΛΑΚΩΔΩΣ
να τους φύγει;!

 - Ω βόες συσφιγκτήρες!

-Ω ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ και ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ υποκριταί!
 
Σηκωθείτε, ΤΩΡΑ, από κρεββάτια,
καναπέδες, καρέκλες,
σηκωθείτε
και ξαναπροσλάβετε στο Ζωικόν κατάστημα
τον ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟ again
 
προκειμένου να ξαναδείτε άσπρη μέρα στα πανευλαβή ταμεία σας!
;-)

Πηγή: Σαλογραία

 

1 σχόλιο:

Αναστάσιος είπε...

Έχω λάβει δεκάδες έως τώρα σχόλια. Δεν θα αναρτήσω κανένα επειδή το θέμα είναι προσωπικό. Σας ευχαριστώ για την κατανόηση.