Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Φωτογραφίες από την εις Διάκονο χειροτονία του π. Γεωργίου Γούτσου.


Την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ. Χρυσόστομος, κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στον νέο ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου Πατρών προέβη στην εις Διάκονο χειροτονία του π. Γεωργίου Γούτσου.
Η προγραμματισμένη απουσία μου στην Κύπρο, δεν μου επέτρεψε να παραβρεθώ στην ευλογημένη αυτή στιγμή της χειροτονίας του αγαπητού μου π. Γεωργίου Γούτσου, τον οποίο είχα ως οικότροφο όταν ήμουν διευθυντής στο φοιτητικό Οικοτροφείο της Χριστιανικής Εστίας Πατρών.
Αρκετοί φίλοι της ιστοσελίδας που υπήρξαν συνοικότροφοι, και τώρα είναι διάσπαρτοι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού, με σχόλια και μηνύματα στο mail μου ζήτησαν περισσότερες φωτογραφίες.  
Παρακάλεσα τον εκλεκτό φίλο και συνεργάτη κ. Γεώργιο Μαρκάκη να μου προσφέρει από τις φωτογραφίες του. Ορισμένες από αυτές τις δημοσιεύω εκφράζοντας δημόσια τις ευχαριστίες μου.










































Δεν υπάρχουν σχόλια: