Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Ούτος - Ιωσήφ Δ. Αγαπητού

Ούτος
Μου είπε:
Μια οικογένεια υποφέρει πολύ.
Είπα
Κύριε, ελέησον.
Πρέπει κάτι να της προσφέρουμε.
Εμείς; Παράσχου, Κύριε.
Μα κάτι πρέπει να κάνουμε κι’ εμείς, μου είπε ανήσυχος.
Ειρήνη πάση, είπα.
Αυτό για άλλη ώρα για άλλους.
Και τω πνεύματί σου.
Λοιπόν, τίποτα δεν θα κάνουμε;
Θα τα αναθέσωμεν όλα εις τον Κύριον. Σοι, Κύριε.
Τότε άκουσα φωνή – κεραυνό !
Ούτος…… (ούτε τι χριστιανικό μου όνομα δεν θέλησε να πει. Αυτός…) Ούτος τοις χείλεσι με τιμά, η δε καρδία αυτού πόρρω απέχει απ’ εμού.
Τρόμαξα.
Συνήλθα.
Και είπα, επί τέλους, και κάτι σωστό.
Αμήν (αληθώς) …..

Ιωσήφ Δ. Αγαπητός

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απλά εξαιρετικό. Ευχαριστούμε!
γδμ

Ανώνυμος είπε...

Κάπου στον όλο διάλογο είδα εμένα. Όχι κάπου αλλά σε όλο το διάλογο. Δυστυχώς όμως δεν τολμώ να τρομάξω και να συνέλθω. Παρακαλώ για προσευχές. Μήπως και ανανήψω…

Ανώνυμος είπε...

Και εγώ εμένα βλεπω .... γιατί; ΟΧΙ οχι δεν είμαι εγώ πρέπει να το πιστεύσω αυτό..... ΟΧΙ!!!! δεν είμαι ΕΓΩ!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Ιωσήφ Αγαπητός πάντα εύστοχος όπως και στα βιβλία του. Είναι ένας από τους μεγάλους σύγχρονους λογοτέχνες. Οι αφηγηματικές βιογραφίες των αγίων και τα διηγήματά του όλα υπέροχα και αφυπνιστικά.

Ανώνυμος είπε...

Κάπου καθρέπτισα τον εαυτό μου σε αυτό το διάλογο…

Ανώνυμος είπε...

Ιωσήφ Αγαπητός : Το όνομα με το οποίο άρχισε να γράφει ο Αντώνης Σαμαράκης.

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ φίλε, ο Αντώνης Σαμαράκης έγραφε με το ψευδώνυμο «Ιωσήφ Κυπριανός».
Ο «Ιωσήφ Αγαπητός» είναι ο Νικήτας Θεοδωρίδης, που έγραψε περί τα 80 βιβλία, με αφηγηματικές βιογραφίες αγίων και άλλα. Ο Νικήτας Θεοδωρίδης ήταν μέλος της Αδελφότητος Θεολόγων η «ΖΩΗ».
Ποίημα του «Ιωσήφ Κυπριανού» δες σε παλαιότερη ανάρτηση στο http://anastasiosk.blogspot.com/2009/07/blog-post_3577.html
Αναστάσιος

Ανώνυμος είπε...

Ζητώ συγνώμη, επιπολαιότης μου.

Γ είπε...

Α, ευχαριστώ για την πληροφορία!
Έτυχε και διάβασα ένα βιβλίο (βιογραφία) του Ιωσήφ Δ Αγαπητού, και απόρησα "μα, ποιός είναι ο Ιωσήφ Δ. Αγαπητός;;". Πληκτρολόγησα στο google, και την απάντηση μόλις μου έδωσε αυτή η ανάρτησή σου Αναστάσιε, με τα σχόλιά της.

ΥΓ. Το εξώφυλλο του βιβλίου είχε μια εικόνα αγιογραφία του Αγίου (Θεοδοσίου) (τίτλος βιβλίου: ο Γαλήνιος Ποιμένας), την οποία εικόνα-αγιογραφία δεν την βρήκα πουθενά στο ίντερνετ παρά μόνο ως εξώφυλλο βιβλίου σε πολύ μικρό μέγεθος. Ποτέ ως τώρα δεν είχα ενδιαφέρον για τις αγιογραφίες, όμως, μα το Θεό, αυτή η αγιογραφία του Αγ.Θεοδοσίου μού αρέσει πολύ! Όλες οι άλλες αγιογραφίες που βλέπω παντού, μου φαίνεται πως ωχριούν μπροστά σε αυτή την συγκεκριμένη εικόνα.

Γ είπε...

Πληκτρολόγησα στο google το ονοματεπώνυμο του Νικήτα Θεοδωρίδη, αλλά, μου έβγαλε άσχετα αποτελέσματα.. :-/
Με την ευκαιρία, ας πάω να διαβάσω στη wikipedia για την 'αδελφότητα θεολόγων "η ζωή"'. Είχε τύχει να πιάσω στα χέρια μου κάποια βιβλία που είχαν εκδοθεί από αυτήν, και, με μια πρώτη ματιά, μ' άρεσαν..